معرفی دوره جامع NSE5:

هدف از دوره جامع NSE5 ایجاد توانایی در راه اندازی و راهبری ابزارهای مدیریتی فورتی نت نظیر FortiAnalyzer، FortiManager، FortiCLient و FortiSIEM است. فعالان حوزه شبکه و امنیت شبکه می‌توانند با استفاده از این ابزارها به صورت متمرکز به مدیریت و تحلیل شبکه خود بپردازند. بدیهی است که مفاهیم ارائه شده در دوره جامع NSE5 در راستای استفاده از این ابزارها موجب سهولت مدیریت شبکه و کاهش خطای انسانی می‌شود.

مزیت مهم دوره‌ NSE5 در افراتک این است که در این دوره علاوه بر اطلاعات تئوری و مفاهیم بنیادی، سناریوهای عملیاتی نیز در محیط آزمایشگاهی ارائه می‌شود؛ بنابراین شرکت‌کنندگان در این دوره می‌توانند از کسب دانش و مهارت عملیاتی که متناسب با نیاز‌های روز و بازار کار است اطمینان حاصل نمایند.

افراد برای کسب مدرک NSE5 باید در آزمون مربوط به حداقل 2 ابزار از مجموعه ابزارهای مذکور قبول شوند. شما می‌توانید اطلاعات مربوط به آزمون NSE5 را درلینک مربوط به آزمون NSE5 در سایت Fortinet را مشاهده نمایید.

در ادامه اطلاعات تکمیلی مربوط به این دوره اعم از طول دوره، مدرس دوره و سرفصل‌های دوره ارائه شده است.

پیشنیاز دوره NSE5:

مبانی شبکه و تجربه راهبری شبکه

مخاطبان دوره NSE5:

این دوره برای آن دسته از فعالان شبکه و امنیت شبکه که نیاز دارند با استفاده از ابزارهای فورتی نت و به صورت متمرکز شبکه خود را مدیریت و تحلیل نمایند و گزارش مربوط به فعالیت‌ها را تولید نمایند.

سرفصل های دوره NSE5-FortiAnalyzer:

  1. Introduction and Initial Configuration
  2. Administration and Management
  3. Device Registration and Communication
  4. Logging
  5. Reports

مدت دوره NSE5:

24 ساعت

مدرس دوره NSE5:

آقای مهندس علی کلهر

ثبت نام در دوره جامع NSE5:

جهت ثبت نام در دوره جامع NSE5 مربوط به ابزارهای مدیریتی و تحلیلیِ فورتی نت و کسب اطلاعات بیشتر  با شماره  86765000  تماس بگیرید.